1700 km's now on a TR650 Strada. Other single's I have had were Matchless 350, Ducati Monza 250 and Yamaha SR500. Now I just sold one of my heavier bikes to start riding a single again. Like more people on this forum thought the 690 Duke would be a bit too sporty. Verdict so far: I really like it! Grin on the face. Would be nice to find out if there are more Dutch riders on this forum. Greetings from Co.
I ride a Terra myself and I have seen one other Dutch Terra rider on this forum. We are both located in South-Holland.
Hi, From Belgium. Strada 2014 with 2500km. - cat remove - led blinkers - led licence plate light - modif rear fender to rize licence plate (no cutting) - ecu map2, no stalling issue - extra small air filter - ktm wind shield
Hi, ik heb sinds sept 2015 een Strada. Nog nieuw gekocht. Heb de airbox veranderd, en de carterontluchting ook. Verder een middenbok, handkappen, origineel hoger ruitje, opklapbaar schakelpedaal, spiegelverbreders, en een wuka king controller. Heb er ca 4500km mee gereden.De meeste kms in de Pyreneeen. Ben tot nu toe erg tevreden, ook bij duo gebruik. Andere eencilinders die ik bezat: Yamaha SRX6, Honda Innova, KTM Duke 390. Woon in omgeving Amsterdam.
hoi Sinds 2 weken een terra, (ja ik weet het is geen strada) nieuw en dus overjarig gekocht incl husky kofferset, en ruitje bijbesteld een sw skidplate , kofferdrager, middenbok. Lees wel het e.e.a over de airbox , maar om zomaar de zaag erin te zetten dat durf/doe ik nog maar even niet. lees 2 posts hierboven iets over map2 , maar dat is toch de standaard mapping? zie dat tenminste bij mij staan tijdens opstarten vd motor